Followers

PUSAT BERSALIN UMRA

salam....1stly nak mintak maaf pader semua kalo tersinggung
ngan entry MANER NAK PERGI KALI NI?
bukan aper sebab baiti ader tebaca satu forum kat CARI
tue yang agak gerun tue...
tak tau la kalo mungkin tak semua mengalami pengalaman
yang tak elok dekat situ...

nie baiti sediakan link forum tue : PENGALAMAN DENGAN POLIKLINIK UMRA
Baiti ader juga dengar kebaikan UMRA nie...
Tapi tue lah kan...bila da terbaca nie..
org kater benda bila da confirm pun leh tak jadi pergi...
huhuhuh...kena pulak baiti nie jenis gerun sikit....
kalo da dengor citer2 mcm tue..hmmmm
mmg la kan buruk baik semua datangnya dari ALLAH...
tetapi perangcangan juga membantu sesuatu perkara yang kita
mintak tue berjalan dgn baik & lancar dgn kehendakNYA...

hmmm...entah la...mungkin baiti perlu lebih banyak masa
& research...lagi pun lambat lagi....masih ader 7bln untuk baiti
fikir & buat pilihan...
inyaallah...degan izin ALLAH mungkin baiti akan
buat pilihan yang tepat & sempurna...
Insyaallah Aminnn....


This entry was posted in , . Bookmark the permalink.