Followers

THE BEGINNING OF FEBRUARY!!!

Ahhh...lama pulak rasernyer tidak bebelog...
nak aku shere segalanya kepada semua tapi entah lerrkkk...
mungkin ada yang tertanya2...maner la perginya baiti...
lamer x membelogkan diri nie...
(ader ker yang bertanya nie...kekekekekekekek)
hmmmm.....


pada aku permulaan bulan February nie betul2 dugaan yang sgt menguji diri aku ngan keluarga...
masalah rumahtanggaaa? hahahahahah
bukan masalah rumahtangga okeehh....simpang malikat 44,,,
elakan perkara tue erkk...
tp satu masalah yang agak sukar utk aku terima pada awalnyer...
tapi alhamdulillah...berkat sokongan keluarga aku & mertua..
aku cuba selesaikannya.....

oh lelaki.....??
bukan niat aku nak memalukan sesiapa yang rapat dgn aku...
tapi inilah hakikatnya jika org kuat berahsia dgn aku...
lambat laun aku akan tau jugak...
bukan curang okeehhh....
tp pada aku itu kesilapan Mr.Hubby aku yang paling dahsyat aku penah terima...
walau apa pun...ini adalah kesilapan yang pertama aku terima setelah hampir 2 tahun berkahwin...
waa.hahah...dugaan betul kan hidup nie...
tapi alhamdulillah...walaupun pada mulanya susah utk aku menerimanya...
tapi atas nasihat keluarga aku...mak aku yang byk bg nasihat...
aku terima juga semua ini...
alhamdulillah jugak ader kawan2 En. Hubby aku nie yang mahu menolong...

cuma nak ingatkan kat sini....
wahai Mr. Man sekalian...
pls2....jgn la nak tipu kaum hawa yang lemah nie...
kot yerrkkk otak bergeliga buat keje...
aper kerja suami cik puan hawa yang begelar isteri nie akan tau jugak okeehh...
dan dengan cik puan isteri la jugak akhirnya pertolongan diminta.....
soooo plsssss....don't ever n ever try to cheeettt ur love one okeeehhh....

pergghhj....lege skit otak aku nie...
dpt gak aku menguraangkan raser tertekan kat kepala nie....
ini bukan utk memburukan sesiapa...
tapi sebagai satu pengalaman utk dikongsi bersama....
walaupun aku x shere semuanya...
tapi ader gak la yang boleh aku kongsikan....

ooopppsss....salah ker aper yang aku buat nie...
tepuk dada tanya selera....

adiiooooossss.....

This entry was posted in , . Bookmark the permalink.

2 Responses to THE BEGINNING OF FEBRUARY!!!

ayu aka mrs malfin said...

baiti ape clita ni,tuh ar pelik jgk tetibe cam senyap jer..apepn kuatkan semangat kayh..

Baiti said...

hahahaha..biasa la ayu....actually pasal keje....kita dabiasa keje ikut prosedure soo bila en.abg nie pulak main short cut2 nie..ha amik ko..da kantoi time tue baru la rasa bersalah la,itu la....pas tuh x citer lak tuh ngan baiti...bila da susah ha nie la yg jadi...kita gak yang bertungkus lumus nak usahakan itu ini utk tolong dia....lain kali jgn berasuah or short cut2 nie....kan da susah...nak buat keje pun da susa..
alamak panjang la pulak aku merepek kat sini..hahahahahahahahaha