Followers

MANER SIKAP 1 MALAYSIA!!!!!

Assalamualikum semua...hati nie raser mcm nak marah pun ader..
tapi aku beristigfar bayak2...sedarkan aper yg dah berlaku...
dengan keadaan dunia skrg nie...susah utk aku nak tunding jari salahkan sesiapa..

Sebenarnya aku td sedang aku dok sibuk melayari alam maya nie.
sibuk dok megecek saper yg blogwalking kat umah aku nie..
tertiba aku terperasan satu umah nie...
(leh ar carik sendiri  di my shoutbox kalo nak tau)


Masyaallah...sebagai muslim memang aku amt marah skali dgn tuan empunya rumah tue...
tapi apa yang aku mampu buat...
hanya lah sebarkan kepada mereka2 yang beragama islam...

paling aku terkejut adalah snapshot from facebook tue...
aku pun cuba ker FBnyer...
tgok kat wall dier..hmmm no komen...
Alhamdulillah Permohanan maaf secara terbuka telah dilakukannyer...


Pada aku perkara seperti ini dah lamer terjadi..
dari zaman nabi lagi...pelbagai perbuatan hina yg dilakaukan..
hmmm...da x dapat aku nak katakan nyer lagi...
sedarlah wahai umat bumi sekalian...
sesuangguhnya kita sudah menghampiri kiamat...
pada masa ini aku rasa kita perlu pertingkankan amalam & iman diri sendiri
untuk bekalan di hari yang kita sendiri tidak tahu bila akan berlaku..

Renungkanlah & buat lah penilain sendiri...
Allah maha mengtahui aper yang terjadi..
semua hukuman bakal diterima oleh semua umat bumi 'diSana' nanti...

This entry was posted in . Bookmark the permalink.

3 Responses to MANER SIKAP 1 MALAYSIA!!!!!

wansteddy said...

dunia dah macam2. jgnlah negara kita terikut rentak indonesia. menghalalkan perkahwinan islam kristian. tgk pd hidup msayarakat malaysia skrg dah terlalu hanyut dah.
mohon kita seluruh rakyat islam dijauhkan dr mala petaka, amin...

wansteddy said...

error type: masyarakat :)

Baiti said...

tue la kan wan...hmm....takut jerkk bencana mcm negara2 lain yg tgh bergelut skrg nie jadik kat negara kita yg kecik nie...maner nak lari...huhuhhu...