Followers

Kiter Layan jer lerrrrr...

Aku ada teka-teki utk korang semua ni... ala, bukannya susah sangat pun..Tempoh hari, aku soal seorang budak darjah satu dengan soalan ni,dan dengan pantas dan lincahnya dia menjawab dengan betul soalan aku.. Apa lagi,dengan muka yang merah dan ungu aku tertunduk malu kerana tak sangka budak hingusan mampu menjawab soalan ku dengan mudah...yg lebih memekatkan lagi warna merah dan ungu di muka ku, budak tu menyoal aku balik tapi aku hanya terpinga-pinga tak tau jawapan..apalagi, budak tu pun dengan galaknya mengejek dan mentertawakan aku.... Naik darah juga la sikit tapi takpe..sabar je la..iyalah budak2...

Oiiit,,sibuk sangat menghuraikan kisah teka-teki dengan seorang budak darjah satu, lupa pula soalan teka-teki yg akan saya ajukan untuk korang hari ni....Apa ye??ehm.... Lupa pula....Ni yang menyampah ni, muda2 dah pelupa..Takpe la, untuk tak mengecewakan korang, jawab je soalan ni.... 1 + 1=______.

This entry was posted in . Bookmark the permalink.

One Response to Kiter Layan jer lerrrrr...

Along25 said...

hahahahahahha... ek eeh... tadika pun dapat jawab kak :)