Followers

Percutian 'Ad-Hock'

Hujung minggu lepas adalah hujung minggu dengan percutian yang tidak dirangcang. Mulanya rancang untuk 'attend' 'Gathering' sekolah Baiti dekat Putrajaya Wetland. Akhirnya jadi lain. Melencong ke Port Dickson. Biasa kalu bercuti ke PD nie, selalunya pergi dengan keluarga En. Suami. Tapi kali ini dengan keluarga abah Baiti. Mak saudara Baiti a.k.a Chu. Kali ini Chu dapat Kondo TNB dekat Teluk Kemang. Not bad jugak Kondonya 3 bilik. Kondominium peranginan TNB ni terletak betul-betul sebelah 'Thistle', Yang serononya dekant dengan pantai. Tak ada lah nak kena menapak jauh sangat sebab pantai nya dalam kawasan Kondo sahaja. Laju jerk En. Suami bawak kereta bila dapat tau kawan-kawan Baiti yang kuar awal tue x keluar lagi. Pukul 11am kat atas jalan Kesas Puchong zzuuurrrpp.. En. Suamiku bawak laju tak hengat pukul 12 tepat terus sampai. Sabor jerk la.. CupCake yang sepatutnya Baiti bawak untuk 'Gathering' tue bagi lah dekat sepupu yang kebetulan Hari Jadi dia hari itu.. hmmmm (tak ada rezeki nak bagi kawan2 lamaku makan)

Ini adalah burung yang diselamatkan oleh Sheena.
Burung ni Sheena jumpa kelemasan + kebasahan
didalam kolam. Berani jugak si Sheena ni. Perihatin,
katanya 'Kesian dia nanti anak dia cari'.. 5min letak
kan burung tue kat tepi tetiba datang seekor kucing,
berlari terkam burung tu. Rezeki kucing tu lah nampaknya
Nasib baik Sheena x perasan kalau x sure dia nagis.


 Kesian Kakak mandi kat kolam sorang diri,
tak ada orang, kawan...


 Ditepi pantai bersama Opah Chu & Mak Cik Tieha


 Cuba cari dimana Sheena?


 Haiqal paling seronok sebab dapat
makan macam2 termasuklah Tongkol Jagung nie!!


 Haiqal si penakut air... tapi lama2 dah ok..
Amik masa utk warming up..

Next Gathering wajib hadir ehh En. Suami ku...dah 2x tak pergi
So next plan harus pergi yerrk...
(Hatiku yang remuk x hengat sebab x dapt jumpa kawan2 lama..
lama woo 15tahun x jumpa kot)




This entry was posted in , , , , . Bookmark the permalink.