Followers

Oh TNB!!!


**Entry nak lepas kan sedikit geram aku mlm tadi..**

Semalam petang aku n hubby ke-rumah MIL di Shah Alam
Balik jerk aku nak singgah lerk ke kedai membeli barang...
pelik lak aku tgok 99 tu tutup...aikkk baru pukul 7:30ptg tak kan kedai da tutup kot!!
pelik....rupernyer x der electrick..semua kedai kat situ aku tgok gelap jerkk...
terus balik umah...pun samer.. aku tgok kawasan umah aku tu gelap semacam jerkkk...
haruuu....umah pun x der api kerr...waaaaa....bergelap lerkkkk mlm niee...
bukan aper kesian kat sheena lerkk panas...dah lerk anak dara aku sorg nie x boleh panas...
kang mula la bergaru saner sini....huhuhu..jenuh gak lerk dok kat balcony mengipas tuan puteri sorg nihh...
agak lamer gak la terputus bekalan electric ni...dlm pkl 10 lebih baru okeehh balik...
time tue aku dengar suara budak2 yg dok main kat luar dok jeritt "yeeyyyyyyyyyyy'
da mcm tgok sukan sekolah la aku raserrr...
alhamdulillah dpt gak sheena tido lena mlm td...

This entry was posted in . Bookmark the permalink.