Followers

STRESS...TENSION!!!



Huughhhh...Sejak kebelakangan nie aku raser mcm tertekan jerk idup nie...
x tau la pasal aper...nak kater aku ader masalh kerja...
x jugak sbb aku da pun berhenti kerja...
masalah keluarga lagik la...kalo ader pun x der la sampai aku nak stress...
hmm....tertanyer2 kat diri sendiri nie kenapa? kenapa?

heerrghhh...mungkin sbb period or hormon kot?
actually this is my 1st period after DNC ari tue...
mmg betull la kata mak...mcm2 perubahan akan berlaku selepas DNC tue..
Kalo korg2 semua nak tau..since that day i lost my weight soo muchhh...
skrg hubby sampi da tegur apersal kurus sgt nampak abis tulang2...wahhhhaahahah
Nak kater aku x makn...selera makan aku amat la kuat skrg nie..
kalo penat sgt jaga Sheena..x kan la...alhamdulillah setakat nie..ok jerkk..
cuma Sheena kerap sakit jerk laa...tp x der la pualk sampai aku x mkn langsung..
badan rase x sedap jerkk...raser mcm ader yg x kena...nak kater aku sakit...
x der lak menunjukkan tanda2 sakit mcm demam ker aper?

hherrghh..perlukah aku amik suppliment2 lain nie..
cukup la Vit.C ngan Omega pill yg aku selalu amik nie...
aper x cukup ke tue...?
haihhh.. entah la..aku pun x jumpa jwpn utk semua persoalan aku tue...
sakit kepala otak kalo nak difikirkan...
so baik letak tepi dulu..x perlu pikir..nnt da cool down baru pikir...

xoxo

This entry was posted in , . Bookmark the permalink.

2 Responses to STRESS...TENSION!!!

Dj Epoi said...

Salam.....Lu kena bawa dan layan diri bercuti aper yg patut!!!!

Period? hahahaha .......alasan org pompuan tuh heheheheh.....cam bini Gua siut hahahah...

Bawa banyak rehat bersama yg tersayang Sis!!

Take Care arrrrrrr

Baiti said...

hahah..holiday ka...huiiishh..
epoi..bkn alasan ler tp itu la kenyataan...ingat suker2 jerk ker bg alasan tue...ok ok ...will rest byk2 okie...tunggu cuti rayer china nnt...mmg nak holiday caw2 nyer...kekekekek