Followers

MamaTisya Duit Raya Giveaway


*STICKY MODE*

masih belum terlambat untuk daptkan duit rayer nie...
heheh...Mama Tisya murah hati nak berikan duit rayer nie..
huhu sape tak nak amik kesempatan nie kan...
dah ler besor panjang mak budak lak tue...
aper lagi nie la kesempatan nyer nak dapat duit rayerr..
heheh...

syarat nak sertai nyer amatlah mudah sekali
so mari ramai2 kiter rebut duit rayer nie..
kekekekekekek....

Syarat-syarat sgt senang & mudah :

1. Terbuka kepada smua blogger
1. Buat 1 entry & pastikan STICKY MODE sampai
14 oktober 2009
2. MamaTisya Duit Raya Giveaway (hanya tajuk ini yg diterima)
3. Add banner di atas di sidebar blog
4. Pastikan ada link MamaTisya (no link back will be disqualified)
5. Seramai 5 org blogger bertuah akan dipilih melalui RANDOM ORG
6. Sila tinggalkn nama & email
7. Hanya yang memenuhi syarat-syarat ini sahaja yg akan layak
8. Keputusan akan diumumkan secepat yg mungkin
Duit raya tersebut akan di bank-in trus ke akaun bank nanti
Ok so this is my detail
Nama : Siti Nur Baiti Mohamd Silah

This entry was posted in . Bookmark the permalink.

One Response to MamaTisya Duit Raya Giveaway

is noramlee said...

mummy baiti, mcm mana nak buat ni? nora tak paham lah..