Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Followers

Perginya seorang Bintang...'Yasmin Ahmad'


Seamalm aku terkejut sgt biler dapt berita ckap pasal Yasmin Ahamd sudah kembali ke Rahmatullah...Ya'Allah betul ker aper yang aku dengar...
Yasmin Ahmad is one of my Fevorute Director & Filem Maker...
lepas nie sure tak dapt nk tgok filem yang seperti Yasmin Ahamad Buat...
Maner nak dapt Pengarah Filem & iklan yang unik seperti Yasmin Ahmad..
Aku rasa dlm Malaysia nie yang ada hanya Yasmin Ahmad...

Siapa akan gantikan Yasmin Ahmad...?
Jawapan nyer tida yang mampu menandingi Yasmin Ahmad..
pada aku dia seorang pengarah yang sentiasa menpuanyai idea yang menarik
(outside the box)
mutu penggambaran yang baik,cantik & menarik
(pada mata aku Unik)

Walaupun dia tidak mengenali aku..
tidak serap teman temanya yang lain...
tapi aku amat menghargai jasa filem yang dilakukan nya...
most of filemnyer aku tonton + dvd..
tapi aku dapat rasakan...
kehilangannya amat besar dlm industri perfileman..

walau apa pun..yang hidup pasti akan mati...
semua mausia akan merasai mati...
mungkin esok lusa hari kita....
"Rest in Peas Yasmin Ahmad"
semoga rohnya tergolong dalam golangan yang direhai allah...

*-Al-Fatihah-*


This entry was posted in , . Bookmark the permalink.